اکسسوری منزل چیست و چه کاربردی در دکوراسیون منزل دارد؟
نوشته شده توسط : ادمین

اکسسوری منزل یا همان لوازم جانبی دکوراسیون داخلی، نقشی انکارناپذیر در خلق یک نمای باشکوه از فضای درونی منزل دارد. اما چطور؟ اجازه دهید ماجرا را قدری متفاوت آغاز کنیم و دراین‌بین به فضای لباس‌های زنانه هم سرک کوتاهی بکشیم! لوازم و متعلقات جانبی در بحث پوشش خانم‌ها، حالا به یک عامل تعیین‌کننده تبدیل شده‌اند. شما می‌توانید برای حضور در یک ضیافت خاص و مهم، یک لباس مشکی مجلسی کاملاً ساده بپوشید اما با اضافه کردن یک گردنبند چشم‌نواز، یک جفت گوشواره‌ی خیره‌کننده، یک جفت چکمه چرمی زیبا، یک کیف دستی فاخر یا یک خز متناسب با مدل لباستان به چهره برتر ضیافت تبدیل شده و در صدر جدول قرار بگیرید! کاری که شاید خیلی از حاضران دیگر در آن مجلس دورهمی، حتی با وجود پوشیدن لباس‌های به‌مراتب زیباتر، گران‌تر یا متفاوت‌تر از شما نتوانستند از عهده‌اش برآیند. درواقع در چنین شرایطی، شما توانسته‌اید به لطف استفاده هوشمندانه از لوازم جانبی و مکمل، آن لباس مشکی ساده را که در نگاه اول شاید بسیار کسل‌کننده و عاری از جذابیت به نظر می‌رسید، به یک تارگت زیبا و تماشایی تبدیل کنید. اکسسوری‌ها در بحث دیزاین و دکوراسیون منزل، دقیقاً همان کاری را با فضای داخلی منزلتان انجام می‌دهند که گردنبند یا خز با آن لباس مشکی ساده‌ انجام می‌داد!

اکسسوری منزل چیست؟

به غیر از مبلمانی مانند صندلی و میز که در هر خانه ای یافت می شود، عوامل دیگری نیز نقش مهمی در زیبایی محیط در طراحی داخلی خانه دارند. این عوامل می تواند رنگ های استفاده شده یا سبکی باشد که برای تزئین محیط انتخاب می کنید. یکی دیگر از عناصری که به اندازه این عوامل در زیبایی و جذابیت خانه موثر است اکسسوری ها هستند. زیرا کوچکترین چیزها نیز در ایجاد یک شخصیت خاص در محیط زندگی ما بسیار موثر است. اگر می خواهید بدانید اکسسوری منزل چیست، با شرکت دکوراسیون داخلی سفید همراه باشید.

اکسسوری منزل (Home accessories) به معنای کلیه لوازم و اقلام دکوراسیون منزل است که اگرچه وجود آنها در چیدمان فضای داخلی خانه ضروری و مهم نیست، اما خرید عمده اکسسوری و استفاده از آنها می تواند تفاوت های چشمگیری و قابل توجهی را در نمای داخل خانه ایجاد کند. گلدان، کتاب، تابلو، قفسه، فرش، پرده، ویترین، کوسن، میز، وسایل تزیینی، آویز، قاب عکس، شمع و شمعدان، لوستر و … که هر کدام به عنوان لوازم منزل می توانند جلوه ای جادویی به داخل شما ببخشند.

نقش اکسسوری های منزل در دکوراسیون خانه


شما می توانید با انتخاب مکان مناسب و اکسسوری های مناسب رنگ، زیبایی، درخشندگی جذاب به اتاق و فضای خود بیافزایید و با افزودن این اکسسوری ها طراحی چیدمان منزل خود را کامل کنید. تصاویر، آثار هنری، لامپ های خارق العاده و لامپ های پرکاربرد، گلدان ها، ظروف چوبی مختلف، مجسمه های زیبا و مدرن و سایر وسایل تزئینی چیدمان و دکوراسیون اتاق را منحصر به فرد و خاص می کند. در این قسمت به معرفی تعدادی از اکسسوری های منزل می پردازیم که نقش بسیار مهمی در دکوراسیون منزل دارند.

شمع

شاید در گذشته از شمع فقط برای روشنایی و گرمایش استفاده می شد، اما امروزه از این عنصر در دکوراسیون و به عنوان یک عنصر تزئینی استفاده می شود و نقش بسزایی در زیبایی منزل شما دارد. این اکسسوری می تواند فضای شما را به ساده ترین شکل متحول کند و در هر فضایی از اتاق خواب، میز مهمان یا اتاق نشیمن گرفته تا سرویس بهداشتی قابل استفاده است. اگرچه شمع ها اغلب ما را به یاد فضاهای رمانتیک می اندازند، زیرا محیط را بسیار گرم و صمیمی می کنند و راهی عالی برای ایجاد یک محیط آرامش بخش هستند. شمع های تزیینی در طرح ها و رنگ های مختلف و حتی شمع های معطر که خانه را معطر می کنند از پرطرفدارترین لوازم دکوراسیون داخلی هستند.

گلدان

اگر یک گلدان در چیدمان منزل دارید می توانید به راحتی فضا را در چند مرحله تزئین کنید. قدمت استفاده از گلدان از تمام ظروف خانگی بیشتر است. زیرا اولین استفاده از گلدان به یونان باستان برمی گردد. استفاده از گیاهان و گل ها فضا را بهتر می کند و عنصری از طبیعت را به خانه تان اضافه می کند. امروزه گلدان های تزئینی در هر سبک و رنگ و متریال تولید می شود. بنابراین می توانید گلدان مورد نظر خود را با توجه به دکوراسیون و سبک زندگی خود انتخاب کنید.

سخن آخر

تغییر دکوراسیون داخلی با استفاده از اکسسوری منزل، کاری است که به‌شرط نشان دادن قدری سلیقه، خودتان هم می‌توانید به‌تنهایی آن را انجام دهید. بااین‌حال بد نیست همیشه نظر دوستان و آشنایان مورد اعتمادتان را نیز درباره انتخاب و خرید انواع اکسسوری منزل جویا شده یا در صورت لزوم، از مشاوره‌های تخصصی دیزاینرهای حرفه‌ای در این زمینه استفاده کنید. برای شما و دکوراسیون داخلی منزل یا محل کارتان، بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم!

منبع: https://pakhshejahani.com/





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 256
|
تعداد امتیازدهندگان : 76
|
مجموع امتیاز : 76
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 اسفند 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: